از تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری شگفت زده شوید!

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری از مهمترین خواص این قارچ است که محبوبیت آن را طی چند سال اخیر چندین برابر کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف منظم قارچ‌گانودرما به لاغری و تناسب اندام کمک می‌کند. تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری از چه طریقی است؟ اکسیژن رسانی بیشتر…

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری از مهمترین خواص این قارچ است که محبوبیت آن را طی چند سال اخیر چندین برابر کرده است. بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف منظم قارچ‌گانودرما به لاغری و تناسب اندام کمک می‌کند.

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری از چه طریقی است؟

اکسیژن رسانی بیشتر

ترکیبات فعال موجود در قارچ گانودرما به صورت خاص و منحصر به فرد باعث می شود مقدار اکسیژن بیشتری از طریق خون به سلول های بدن برسد. اکسیژن رسانی بیشتر موجب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن شده و این افزایش به نوبه خود باعث می‌شود، افراد انرژی بیشتری مصرف کنند. با صرف انرژی بیشتر از تجمع چربی در بدن جلوگیری به عمل می آید که در نهایت منجر به کاهش وزن در افراد می شود.

افزایش سوخت و ساز بدن

از آنجایی که قارچ گانودرما می‌تواند باعث کاهش درصد باکتری های بد در دستگاه گوارش (و التهابات) نیز شود در نتیجه به روند تسریع سوخت و ساز و کاهش وزن نیز کمک می کند.

تقویت عملکرد دستگاه گوارش

 همانطور که می‌دانیم پلی ساکارید ها تاثیر زیادی در تقویت ارگان های بدن و سلامتی بدن دارند که به وفور در قارچ گانودرما وجود دارند. این ترکیبات (پلی ساکارید ها) فعال موجود در قارچ گانودرما باعث تقویت عملکرد دستگاه گوارش و هضم غذا میشود که در نهایت به کاهش وزن و لاغری منجر خواهد شد.

تعدیل فلور میکروبی روده

 میسلیوم ماده ای است که از رشته های نازک و شاخه های تشکیل شده که مواد مغذی را از محیط خود جذب می کند. این ماده که در قارچ گانودرما موجود است باعث تعدیل فلور میکروبی روده میشود که هم در سلامتی بدن و هم در کاهش وزن نقش مهمی را ایفا می کند. در واقع فلور روده باعث کنترل و تنظیم باکتری هایی می شود که سطح مواد مغذی و انرژی را در روده تنظیم می کند و با کاهش التهابات مزمن باعث کاهش وزن می گردد.

کاهش اشتها

مصرف جوشانده قارچ گانودرما، ۳۰ دقیقه قبل از هر وعده غذایی موجب احساس سیری و کاهش اشتها خواهد شد. به این ترتیب می توانید جوشانده قارچ جان افزا را همراه با مکمل هایی مانند سبوس برنج و عسل، جایگزین یک وعده غذایی خود کنید. این روش نه تنها به لاغری و تناسب اندام، بلکه به سلامت بدن و شفافیت پوست شما نیز کمک خواهد کرد.

چربی سوزی

ترکیبات فعال موجود در قارچ گانودرما سبب افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش انرژی می شود. افرادی که روزانه جوشانده قارچ گانودرما را مصرف می کنند، تحرک بیشتری دارند که روی کاهش وزن، چربی سوزی و لاغری آنها موثر خواهد بود.

تاثیر قارچ گانودرما بر لاغری برای چه کسانی مفید است؟

  • افرادی که به علت رژیم غذایی پرچرب دچار چاقی شده اند

طبق آزمایشات انجام شده دانشمندان دریافتند افرادی که رژیم غذایی پر چربی دارند می توانند با مصرف قارچ گانودرما با توجه به خواص منحصر به فرد قارچ جان افزا، فشار خون و وزن خود را کاهش دهند.

  • افرادی که به علت اختلال در غده تیروئید به اضافه وزن دچار شده اند

ضمناً افرادی که دارای بیماری کم کاری و اختلالات تیروئید هستند و البته دارای اضافه وزن نیز می باشند می توانند با استفاده از خواص قارچ گانودرما، هورمونهای بدن را بهبود و تعادل بخشند و افزایش وزن خود را از بین ببرند.

طریقه مصرف قارچ گانودرما برای لاغری چگونه است؟

بهتر است قارچ گانودرما را در محیط های خشک و بدون رطوبت نگهداری کنیم. افرادی که برای کاهش وزن از این قارچ استفاده می کنند بهتر است از مقدار پایین بین 1 تا 2 گرم شروع کنند و با گذشت زمان مقدار مصرف قارچ گانودرما را به 3 تا 5 گرم در روز برسانند. بهترین نحوه مصرف قارچ گانودرما برای کاهش وزن و لاغری استفاده از آن به شکل جوشانده و با معده خالی است.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست